duminică, 17 ianuarie 2010

Ingaduie-mi....

Ingaduie-mi sa-ti fiu lumina in orice colt patruns de teama si inundat de sovaire, de tot ce-i rau si negru, si meschin pe acest pamant, de tot ce sta in umbra vietii, de orice gand ce nu te lasa sa privesti spre vant!
Ingaduie-mi sa fiu eu umbra unui nor cazut prea greu pe trupul tau ucis de dor, sa nasc sperante din tacere, sa fac sa fie campul verde in miez de toamna plictisita, sa fac sa fie ... in miez de iarna incaruntita, sa fie raul mai albastru decat ... parasit, sa fac sa fie viata dulce, mai mult decat nectarul viselor, prelins incet, incet ca sa te culce!?
Ingaduie-mi sa fiu zapada pe chipul tau invins... de dor, sa fiu eu soarele ce rade peste nisipuri visatoare cum rad copiii-n jocul lor, sa fiu acel fior de viata ce tremura in calea urii cum face primul fir de iarba zvacnint firav din neaua rece, purtand pe umeri taina primaverii!
Ingaduie-mi sa te privesc cum nimeni nu ar indrazni vreodata, sa port privirea ta in suflet, iar zambetu-ti sa-l simt icoana pentru cuget, sa te ating... pios, in gand sa-mi porti noroc, sa te sarut timid pe frunte sa-mi faca buzele de foc!
Ingaduie-mi sa-ti fiu speranta in zilele negre, albe, gri, sa fiu o floare prea albastra ce sade trist la fereastra inimii tale, sa fiu tezaur pentru vorbe si inedit pentru priviri, sa fiu chip vesnic pentru tine iar tu lumina-mi din trairi!
Ingaduie-mi sa fiu o raza ce mangaie in zori trecutul, sa fiu eu vantul ce-ti adie printre gene in nopti tarzii de vara, sa fiu o pasare maiastra si sa te farmec cu-al meu zbor, ca sa ne pierdem in decor!
Ingaduie-mi sa ma ascund pe-o frunza sa fiu eu primul strop de roua, sa ma topesc de dor in scrumul florilor cu spini si sa ma-nec in ochii tai in zbucium plini!
Ingaduie-mi sa fiu condei pe suflet, dar unde zgarii sa nu stric ci sa-nfloresc in urma mea copaci si crini, si sa te-adorm sub vraja ierbii sa fiu eu stea ce te-ndruma, sa-ti fiu pretext de "noapte buna"!
Ingaduie-mi sa fiu iertarea cea divina, sa fiu eu pasul vesnic drept care pluteste spre desert, sa fiu eu dansul cel dintai, sa fiu motivul sa .... ramai!
Ingaduie-mi sa fiu eu fructul care iti e indreptatit sa-l ai, sa-l simti, sa-l gusti ... ; tu doar sa-l vrei si sa nu-l musti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu