vineri, 8 ianuarie 2010

Doar... o iluzie



Ma gandesc la tine neincetat.. plutesti in gandul meu..
Nu te pot scoate din minte nici din inima... chiar daca as vrea.
Ai pus o amprenta prea adanca.. care nu pot sa o umplu.. sau poate da, dar numai cu tine
In fiecare zi gandul meu zboara spre tine... te cauta..vrea sa te stranga in brate, sa'ti spuna cat te iubeste..
Dar.. tot el este dusmanul sau cel mai mare, nici nu uita nici nu face nimic.. parca ar fi drogat.
Ma intreb daca tu cumva.. te gandesti la mine,daca mai insemn ceva pentru tine...
Atunci cand vorbesc cu tine intrebarile mele au raspuns pozitiv.. si nu ma insel.
Dar..pot sa aplic zicala " Ochii care nu se vad se uita".. si asta doar in partea ta..
Pentru mine mereu v'a ramane o amintire frumoasa..de neuitat, una pretioasa !
Desi stiu ca am gresit.. ca am mintit..si desi stiam adevarul nu vroiam sa'l admit..ma minteam singura..
Era o energie prea puternica intre noi..senzati prea tari..
Eu imi doresc doar ca totul..tot ce'a fost adica ceva minunat.. sa ramana acolo undeva ca o amintire nepatata ..
Sunt sigura ca cer prea mult.. si doar eu stiu de ce zic asa..
Sentimentele nu isi mai au rostul.. acum doar amintirea ta ramane vie..
Iubire pierduta..si regasita printe amintiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu